Related Posts with Thumbnails

Jangan Lepaskan Peluang Anda !

Wednesday, November 11, 2009

Program Keusahawanan Pintar



Assalamualaikum.
Apa kabar anda sekalian?
Harap sihat2 berlaka.
Ceh,Cam tulis surat lak . hihihi

Erm hari ni aku nak kongsi dengan anda semua.
Company aku buat satu event.

Tarikh : 14 November 2009
Masa  :  8.30 Malam
LokasiHeritage Hotel,Ipoh , Perak

Event ni sebenarnya dibuat untuk perkenalkan kepada rakyat Malaysia tentang cara jadi kaya @ Milionare.
Disana akan diberi anda cara untuk buat sekurang-kurangnya 20 Ribu sebulan!

Disana,anda pasti nampak cara nak jadi kaya @ Jutawan kerana yang bagi ceramah adalah 4 orang Jutawan.
Salah seorangnya adalah Upline aku,BOB.


BOB ( Upline Aku )


Pendapatan sebulan dia mencecah 80 Ribu !
Wow ! Aku harap 1 hari nanti aku nak jadi macam dia.
Insyaallah.

So, Sape2 yang tengah sengkek tu boleh la datang.
Untuk hadir anda kene ada tiket.
Jadi,SMS Hadir,Pekerjaan,Umur, Ke
012-2197141
Korang akan diberi taklimat ringkas tentang bisnes ni.
Jika korang berminat nak datang,boleh dapatkan tiket.

Peluang yang ada tak baik diabaikan.
Sambutlah peluang yang ada sebelum dia pergi.

Harap-harap ramai yang datang.
Oh sebelum terlupa! Tempat yang disediakan terhad !
Jadi anda perlu cepat bertindak. SMS seperti saya tunjukkan tadi.
Ini bukan skim dan sebagainya.
100% halal.

Assalamualaikum.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP