Related Posts with Thumbnails

Asyik Gagal Temuduga?

Tuesday, November 3, 2009

MEMPERKENALKAN




Ebook Rahsia Lulus Temuduga Kerja Kerajaan
(versi kemaskini yang KEDUA - 18/5/09)


Ebook dalam format PDF

Format ebook adalah PDF iaitu buku maya yang hanya boleh dibaca melalui komputer menggunakan perisian khas Adobe Acrobat Reader. Anda juga boleh mencetak ebook ini bagi memudahkan anda untuk membacanya di mana-mana sekalipun.


Ebook ini membongkarkan teknik-teknik dan rahsia menghadiri temuduga agar anda dapat lulus dan berjaya bekerja di sektor kerajaan









Apakah kelebihan ebook ini ?


Ianya ditulis dengan bahasa mudah difahami dan mudah dipraktikkan tidak kira samada anda berkelulusan SPM ke, Diploma ke, Ijazah atau ada 'master' sekalipun..

Ianya menjimatkan masa anda dalam membuat persediaan temuduga di mana anda tidak perlu buang masa masih tercari-cari tips temuduga lain yang belum tentu sesuai dengan anda

Panduan langkah demi langkah yang mudah diikuti bagaimana membuat persediaan temuduga dari A - Z.

Berbagai-bagai rahsia untuk menjadi kelihatan hebat semasa hari temuduga yang tidak diketahui oleh ramai orang akan didedahkan kepada anda.

Ianya sesuai bagi mana-manapun temuduga tidak kira apa jawatan yang anda pohon.

"Kenapa anda perlu mengetahui dan mempelajari rahsia ini ?"
Anda perlu mendapatkannya kerana anda akan mengetahui bagaimana;




bullet
Persediaan sebelum hari temuduga
kerja kerajaan dibongkar

Saya akan bongkarkan apakah 4 tindakan yang harus anda lakukan sebelum menghadiri temuduga. Tanpa adanya 4 tindakan ini anda pasti kekurangan sesuatu semasa temuduga sekaligus menurunkan kebarangkalian anda lulus temuduga. Percayakah anda jika saya katakan bahawa dengan duduk di depan tv pada jam 8.00 malam, anda telah membuat satu persediaan yang amat penting untuk hari temuduga anda nanti.



bullet
Persediaan semasa hari temuduga
kerja kerajaan dibongkar

Bab ini akan membincangkan apakah persediaan yang perlu anda lakukan semasa hari temuduga sejak dari anda bersiap sedia untuk pergi temuduga, sewaktu tiba di tempat temuduga, semasa temuduga, hinggalah di akhir temuduga. Intipati yang utama di bahagian ini akan membongkarkan   
berbagai-bagai rahsia yang akan membuatkan panel penemuduga kagum  dengan kehebatan anda ketika sesi temuduga kelak. Tahukah anda hanya dengan renungan mata anda, panel penemuduga akan menjadi "cair".




bullet
Persediaan selepas hari temuduga
kerja kerajaan dibongkar

Jika anda percaya bahawa nasib anda ditentukan oleh yang Tuhan, maka anda perlu berdoa kepadaNya agar temuduga anda berjalan lancar dddan anda lulus. Tuhan sentiasa membantu mereka yang memohon berkat daripadaNya. Percayalah...Selepas ini, anda akan dimotivasikan supaya semangat dan  keinginan anda untuk berjaya akan dipertingkatkan..



bullet
Rahsia berpakaian bagi lelaki dan perempuan
kerja kerajaan dibongkar
Anda bakal mengetahui apakah rahsia sebenar berpakaian bagi lelaki dan perempuan. Kebanyakan daripada pemakaian lelaki dan perempuan semasa temuduga  tidak begitu menepati syarat temuduga. Tahukah anda dengan hanya memakai pakaian tertentu, anda boleh mendapat markah free 5% dengan begitu sahaja.


Miliki sekarang : Klik disini

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP