Related Posts with Thumbnails

E-book baru

Sunday, October 11, 2009

Jom! Mari Kita Berhenti Merokok!

Marilah! marilah kita bersama-sama memBEBASkan diri daripada menjadi "Hamba Rokok" untuk selama-lamanya... bukan untuk 3 hari, seminggu atau sebulan... tapi untuk selama-lamanya...

Untuk tujuan itu, saya telah pun membukukan "Cara-cara Bagaimana Saya Berhenti Merokok!". Saya harap, ianya dapat membantu anda di dalam usaha untuk berhenti merokok! Jika saya mampu lakukannya.. saya yakin, anda juga mampu untuk melakukannya?



Inilah dia ebook yang telah saya tulis untuk membantu anda membebaskan diri jadi menjadi perokok tegar. Di dalam ebook ini, saya kongsikan cara-cara mudah untuk berhenti merokok. Selain itu, antara isi kandungan yang turut terdapat dalam ebook ini ialah:-





5 Sebab Utama Kenapa Susah Untuk Berhenti Merokok. Ramai orang yang gagal berhenti merokok, tidak tahu sebab mengapa mereka gagal untuk berhenti. Disebabkan itu, mereka akhirnya menjadi pasrah dan tidak mahu lagi berusaha


2 Perkara Utama yang membuatkan anda terus merokok. Anda perlu sedar mengenai perkara ini, jika tidak, sampai bila-bila pun anda akan terus merokok.


4 Kelebihan Utama Bberhenti Merokok. Jika anda ingin berhenti merokok, anda mesti tahu, mengapa anda mesti berhenti merokok? 4 Kelebihan ini akan memberikan anda sebab yang kukuh, mengapa anda perlu berhenti merokok sekarang!


Langkah-langkah Mudah Berhenti Rokok. Disinilah rahsia terbesar bagaimana anda boleh berhenti merokok dengan mudah dan berkesan. Apa yang perlu anda lakukan, hanya baca, fahami dan lakukan setiap langkah yang diajarkan dengan penuh tekad.


Tempoh Pantang Merokok. Berapa lamakah anda harus berpantang dari menghisap rokok untuk membolehkan anda kekal berhenti merokok selamanya? Semua itu dikupas di dalam bab ini.


Sebab Utama Kenapa Gagal & Kembali Merokok. Selepas anda berjaya melepasi tempoh pantang merokok, masih ada beberapa perkara yang boleh menyebabkan anda kembali merokok, ketahui apa perkara tersebut dan pastikan anda mengelakkan dari melakukannya.


Rokok Terakhir . Bagaimana menghadapi saat-saat terakhir anda bersama rokok. Ianya amat penting dan kritikal.


Amaran Terakhir. Jika terasa ingin merokok semula, ingatilah amaran ini.


Saat Kebenaran . Kebebasan dan ketenangan hidup kini adalah milik anda. Bergembiralah!



0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP